Okudum: Milena'ya Mektuplar

By Mavinindenizi - Aralık 16, 2022

 Size çok kırgınım. Kaç senedir yazıyorum okuduğum kitapları, bir kişi de çıkıp demedi ki 'Özgül bu kitabı sen okuyamazsın.' Ayıp ayıp.

Kitabı çok övdüler ben de aldım. Aldım almasına da neden aldım, kaç günde nasıl okudum ? Belki çok derinlikli ve güzeldir, haksızlık etmek istemem tabi ki edebi bir eser ama herkesin bir okuma tarzı var ve benim okuma tarzıma alışkanlığıma çok uygun değildi. Akıcı evet, sade evet, anlaşılır evet. Ama ne kattı bana ? Üzülerek söylüyorum bilmiyorum. Kitabın sonunda evet etkilendim ama o sona gelene kadar mektupları okurken üzüldüm, sıkıldım, sorguladım. Sanırım yolda okuduğum için tam mesajı alacak romantikliğe ulaşamamış olabilirim. Yarım bırakamadığım için okudum, en sonunda da aydınlanma geldi.

Okuyup çok sevenler kızacak bana ama ne yapabilirim ? Olmadı. Bu sefer de olmasın. Zor okuduğum  ikinci kitap oldu. Birinciyi hatırlamak istemiyorum, içime sıkıntı basıyor.

Zevk meselesi, kimse üstüme gelmesin neden sevmedin diye lütfen! 

Emma'ya başladım hemen, bitsin anlatacağım zaten sizin önerinizle almıştım.

Ee Disney'de Andor izliyoruz. Bitmedi, yazamıyorum. GİBİ izliyoruz gülmekten karnım ağrıyor.

Arkadaşlarla Emrah Kaman'ın stand-up gösterisine gittik 'yüksek gerilim' çok güzeldi. Gülmek herkese iyi gelir, güldüren bunun farkında ne güzel bir duygudur :)

Şimdilik paylaşmak istediklerim bu kadar. Yine gelirim :)


Sağlıkla...


  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Hiçbir bloggere kitap tavsiyesinde bulunmadığım için sevinçliyim. Emrah Kaman Kırşehirli midir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı tavsiyeler iyi geliyor ama Recep Bey :)
      Emrah Kaman Sivaslı. Yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
    2. Yazınızın başında övülen bir kitapla ilgili sizi uyaran olmamış ve siz de bunun için çok kızgındınız ya, işte ben de latife babından iyi ki bu işin içinde ben yokum anlamında "hiçbir bloggere kitao tavsiyesinde bulunmadığım için sevinçliyim" diye söylemiştim. Herşeye rağman, elbette tavsiyeler olacak ve olmalı da, size bu konuda katılıyorum.

      Benim memleketim Kırşehir/Kaman ve ilçeimizin adı, aynı zamanda soyadı olarak da kullanıldığı için Emrah'ın nereli olduğunu sormuştum. Demek ki Emrah kardeşimiz Sivaslıymış.
      Cevab-i yorumunuz için teşekkür eder, sağlıklı, huzurlu bir yeni yıl dilerim.

      Sil
  2. Kitabı bilemiyorum ama Kafka beni baydığı için çok da darda kalmadıkça uzak durmaya devam edeceğim. :D
    Emrah Kaman'a bakayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafka beni de baydı sanırım artık :) Biraz mesafe koyuyorum aramıza :)
      Emrah Kaman sempatik:)

      Sil
  3. Seninle aynı fikirdeyim hatta kitabı bitirememiştim senelerdir duruyordu kitaplıkta geçenlerde de başkasına verdim kitabı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yarım da bırakamıyorum, sinirden titreyerek bitirdim :)

      Sil
  4. Kitabı okumadım henüz, merak ediyorum ama net bir fikrim yok açıkçası:) Her kitap herkese hitap etmiyor, benim de sevmediklerim oluyor, çok normal.
    Güldüren şeyleri ben de seviyorum, hayatın monotonluğunu unutturuyor, iyi geliyor, kesinlikle sana katılıyorum:))) Yine çok tatliş bir yazı okudum sayende:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen yorum yaptığında tebessümle okuyorum, öyle bir enerji veriyorsun, teşekkür ederiim :)

      Sil
  5. Beğenmek kadar beğenmemek de normal bence. :)) Herkesin tarzı ve okurken hissettiği, aldığı farklı o yüzden çok da takmamak lazım. Ben kendi huyumu bildiğim için seveceğim tarz ve konuların dışında pek kitap okumuyorum. Gayet de memnunum bundan. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aslında sevdiklerimi seçmeye dikkat ederim ve bunu sevmeyeceğimi de düşünmemiştim ama nasip. Ne yapalım sevilmedi :) Teşekkürler :)

      Sil
  6. emma güzel, filmi de :) gibi ve andor bi bakayım pekuuu :)

    YanıtlaSil