Okudum: Pia Mater / Arachnoıd Mater

By Mavinindenizi - Kasım 02, 2022

 Yazar: Serkan Karaismailoğlu

Üç adet kitaptan oluşan bir seri şimdilik. Ben iki kitabını okudum üçüncüyü okumamayı tercih ediyorum. 

Neyse sondan başlamış gibi olmayayım yazıma, bu yazıya da şahane diye başlamam lazımdı. Çünkü Şahane bir seri.

Elimde okuyacak kitap kalmayınca arkadaşım bu kitapları getirdi; ''Çok beğeneceksin.'' diyerek merakla okumamı bekledi. Her gün okudukça heyecanla ''Nolcak şimdi ? Bu kim ? E o kıza nolcak orda'' diye sora sora okudum. Akıcı, sade, anlaşılır olmasının yanı sıra merak uyandıran konuya sahip, kendisini okutan bir seri. Kitabın ilk sayfalarında kafam karıştı, okudukça film izler gibi okuma moduna geçtim. Okuyor muyum izliyor muyum hala karar veremedim desem yeridir. Tesla mavi gözlü, zeka küpü kendisine hayran bırakan bir karakter. İlias gözümde hep sessiz sakin, çekingen bir tip olarak canlanıyor. Galen hakkında yorum yapmayacağım, dünya tatlısı :) Ah Meryam! Ah be Meryam! kızcağızın başına öyle şeyler geliyor ki, gerçekten deli eder insanı. Meryam demişken Alef demesem olmaz. Alef sen nasıl bir manyaksın!

Her karakterin kendine özgü özellikleri var. Normalde bu tarz kitaplar çok okumam ama çok sevdim. Ciddi anlamda yolda, durakta, otobüste elimden bırakmadan okudum. Hatta ineceğim durağa her yaklaştığımda hep en heyecanlı sayfada oldum :) Kendini zorla okutuyor resmen. Dili sade, olay sırası olması gerektiği gibi. Yer yer bilimsel bilgiler alıyorsunuz, anlattığı konu hakkında açıklamaları mevcut. Okudukça mutlu hissettim, çok gergin bir dönemde kafamı toplarlamama büyük katkı sağladı.

Üçüncü kitabı neden okumak istemiyorum ? Hakkında okuduğum yorumlar bu kararı almama neden oldu. Okuyunca bana hak vereceksiniz. Hadi okuyun da Tesla konuşalım biraz :) Kendimi çok zor tutuyorum anlatmamak için :)




Sağlıkla.

  • Share:

You Might Also Like

18 yorum

  1. çok enteresan ve merak celbedici bir yorum, hemen elimde olsa ve okusam dedim :) Bu arada blogger toplaşmasına gelseniz ne güzel olurdu ya, öğle arasında bari bir kahvelik kaçsanız :) Neyse tehdit var ısrar yok :) sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl geçti şimdi bakacağım yazılarınıza :( Bana uzak bi yerdeydiniz kahveye kaçamazdım inan aklım kaldı :(

      Sil
  2. Seriyi hiç duymamıştım, yorumunla merak ettim. Konusu ne tam olarak? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusu ne ? Of çok güzel soru ama net anlatamam sanırım, bilimde çok gelişmiş araştırmalar yapan ve kendilerince insanı üst levele taşımaya çalışan ama bunu ölümcül deneylerle yapan bir grup, bu gruptaki iki kişinin ayrılması ile yaşananları anlatıyor.

      Sil
  3. üçüncü kitapta ne oldu acaba merak ettim üçlemeyi, gözümden kaçmış ne yazık ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üçüncü kitabı okumak istemiyorum, tadımız kaçacak gibi :)

      Sil
  4. Seri olan kitapları okumakta biraz zorlanıyorum.Bu seriyi de hiç duymamıştım.Bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serileri çok tercih etmem normalde ama bu gerçekten okunası :)

      Sil
  5. Ay tüh alışverişten önce görseydim keşke yorumunuzu ya çok merak etitm. :)

    YanıtlaSil
  6. güzel yorumunuzla merak ettim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. piki aklımda olsun tesla :)

    YanıtlaSil
  8. Bu seriyi duymamıştım ilgimi çekti, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  9. Tavsiye için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de yazarın diğer kitaplarına bakacağım sanırım.

    YanıtlaSil