Okudum : Birden Fazla Kitap

By Mavinindenizi - Kasım 18, 2022

Yok yok tekrar gitmedim. Okuduklarım kısa kısa olunca ayrı ayrı yazmayım dedim, üç kitap üç öneri ile geldim.

Evet kısa kısa, hap niteliğinde kitaplar. Hem de psikolojik. İlk olarak; Enerji Terapistinin Rehberi.

Kötü düşünceleri iptal etmeye ne dersiniz ? İptal İptal İptal.



Çakralardan, enerjinin korunmasından bahsediyor kitap.
Kötü düşünce geldiğinde içinizden onu iptal edin, kötü düşünmemeye çalışın kötü enerji üretmeyin. Karşınızdaki insanın size anlattıklarına çok fazla yorum yaparak kötü enerjiyi bölüşmeyin diyor. Bunu bilmiyordum, en yakın arkadaşınız da olsa size olumsuz bir konudan bahsediyorsa çok yorum yapmamak gerekirmiş -mümkünse- .
Evden çıkmadan kendimizi kötü enerjiye nasıl kapatırız ? Eve geldiğimizde olanı biliyoruzdur, üstümüzü değiştirip mümkünse hemen duş alarak dışarıdan alınan enerjiden kurtulabiliyormuşuz. Kısa bir kitap, yol gösterici, yönlendirici ve dili de sade. Eğer bu konulara ilginiz varsa buyurunuz öneri gibi öneri.

Diğeri; Nohut Oda.

Kısa kısa öykülerden oluşuyor kitap. Etkileyici öyküler. Kabullenilmemiş bir çocuktan, gitmek terk etmek isteyen gence kadar. Okunası. Kısa kısa hikayeleri anlatmam olmaz, altı çizilesi çok cümle var desem yeterli olur bence.

Ve bir de; Seni Yoran Her şeyi Bırak


Adı üstünde. Psikolojik ama ağır değil, sadeleştirilmiş, okunabilir açık bir anlatıma sahip. En sevdiğim türlerden. Okurken öğrendiğim ve sorguladığım. Sıkmıyor merak etmeyin. Eğer bir yerlerde kendinizi ve çevrenizi anlamak istiyorsanız böyle kitaplar iyi geliyor. 

Görüldüğü üzere hepsi benim yol arkadaşım. Yolları çekilir kılıyorlar. Üç kitabı da severek okudum. Sizlerin de beğeneceğinizi düşünüyorum. Şuan okuduğumu da sizinle paylaşmak için çok sabırsızım ama daha bitmedi. Belki bu kitapları benden önce okuyanlar da vardır ?

Sağlıkla...





 

  • Share:

You Might Also Like

27 yorum

  1. Eğer bir yerlerde kendinizi ve çevrenizi anlamak istiyorsanız böyle kitaplar iyi geliyor. Evet, anlamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. nohut oda ve seni yoran her şeyi bırakı okumuş ve sevmiştim...

    YanıtlaSil
  3. Great post 😊 Have a nice day 😊

    YanıtlaSil
  4. Şu ara ihtiyacım olan tür kitaplar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı dönemler ilaç gibi geliyor gerçekten :)

      Sil
  5. Melisa Kesmez kitapları uzun zamandır listemde, sanırım artık almam gerekiyor:))) Seni Yoran Her Şeyi Bırak kitabını da kardeşim istemişti benden,:))) Seviyorum böyle kitapları:)
    Dediğin gibi iyi geliyor bu tür kitaplar:)))

    YanıtlaSil
  6. Anladım ki siz gerçekten psikolojik içerikler okumayı seviyorsunuz :) Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten ciddiydim :) her normal romanın arasına bu tür kitapları eklerim, iyi geliyor. Teşekkürler :)

      Sil
  7. melisa çok seviyorum :) son kitabı okuyayım sevdim :)

    YanıtlaSil
  8. psikolojik ne izlesem ne okusam psikolojimi bozuyor genellikle :) nohut oda'yı merak ettim, hikaye okumayı seviyorum

    YanıtlaSil
  9. spama da bakmayı unutmağğğ :)

    YanıtlaSil
  10. Nohut Oda kitabını beğenmiştim, diğerlerini de merak ettim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilim mutlu oldum, diğerlerini de beğenebilirsiniz :)

      Sil
  11. Kolay olay şeyler de çok kıymetli olmuyor, uğraştıran şeylerin sonuçları hep aydınlık değil mi ?

    YanıtlaSil
  12. Nohut Oda'yı almıştım üçünckü kitabı da Yüreğimin İklimi'nde görmüştüm yanılmıyorsam not etmiştim, alacağım gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almalısın bence de bak iki referans iyi referanstır :)

      Sil
  13. Hepsi de çok güzel kitaplar, listeme ekledim :)

    YanıtlaSil
  14. Thank you for sharing details about these books.

    All the best Jan

    YanıtlaSil