Bazılarına Haberler Ulaşmıyor

By Mavinindenizi - Ağustos 11, 2021

 Her yer yanarken nasıl içinize sindi sosyal medyanızdaki sofralarınız ?

Yemedik mi yedik, evden çıktık, konuştuk devam ettik kabul ama bir tarafta can’lar yanarken kahkaha atamadık, içimizden gelmedi komik şeyler paylaşmak. İnsan olmak bu değil midir ? Biz ‘biz’ isek bir yanımız kan ağlarken nasıl oldu da bu kadar duyarsız kalabildik?

Varmış öyle duyarsız kalabilenler benim çevremde de. Hayretler içerisinde gördüm paylaşımlarını, bir yerden sonra bakmadım da zaten. Ne yapayım ne yediğini ne içtiğini ? Elimden gelen bir şey var mı diye bakarken senin paylaştığın fotoğraf sinir etmekten başka bir şeye yaramadı. 

Ha şahsi hesaptır bana ne, kime ne ? 

Kendi can’ı yansa bana ne der miydi orası meçhul…

Bizler çoğu videoyu izleyemez iken, orda yaşayanlarla empati kurabildik mi mesela ? Elinden gelen, gidebilen gitti ne güzel! Gidemeyen dua etti mi mesela ? Köyceğiz taraflarında oturan arkadaşıma sadece nasıl olduklarını sordum aldığım cevap üç gün ağlattı. Çok şükür kontrol altına alınıyor büyük kısmı ama kalan hasarlar , yanan can’lar için elimizden geleni yapmaya devam etmemeli miyiz ?

Ben ahbap üzerinden yardımlaşmanın taraftarıyım, malum Haluk Levent! Güvenilirlik açısından diyorum yanlış anlaşılma olmasın varsa güvendikleriniz onları yazın onlara da bakayım..

Ah kalbim.. Hala çok mutsuzum, bir yanım buruk. 

Çok ara verdim çünkü paylaşımlarım sadece hüzün kokacaktı! Okumaya devam ediyorum tabiki, buralardayım.. Sizlerleyim.. 

Sadece iyiliklerin değil acıların da paylaşılabileceği vicdanlı günlere… 


  • Share:

You Might Also Like

10 yorum

  1. Merhabalar.
    Çok haklısınız. Ormanlarımız yanarken, ya da başka türlü talan edilirken benim içim hiç rahat değil. Hatta ülkemizin savaşsız işgal edilerek, demografik yapısını bozma plan ve senaryolarını görmezden gelmek bu vatana ihanettir.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
  2. O içi buruklaşan ve her gördüğü paylaşımda gözleri dolan ağlamaya hazır kişilerden biriydim. Umudumun yitip gittiğini düşündüm. Eğer yaşıyorsak, hayat devam ediyorsa mutlaka yapılabilecek bir şey vardır deyip toparlandım. Kendi hayatlarını paylaşanları değil bu çabanın içinde olanları izliyorum ve iyi geliyor, güç veriyor. Bence siz de tutmayın içinizdekileri, paylaşın ve yazmanın iyileştirici tarafını kullanın. Biz burdayız, okuruz <3
    Sevgiler gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi geldi yorumunuz… ne iyi ettiniz de yol açtınız; iyi gelenlerle devam.. teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🙏🏼

      Sil
  3. haklısııın, seni görmek ne güzeel, twitlerin de güzel zateeen :)

    YanıtlaSil
  4. O kadar güzel yazmışsın ki, söylediğin her cümlede haklısın. Seninle aynı düşünceleri paylaşıyorum. insanların canı yanarken hiçbir şey yokmuş gibi davranmak ''insanlık'' değil ama anlayana tabi. Haberleri okuyup gördüğüm, dinlediğim an ağlamaya başlıyordum. Yarın aynı şeyleri bizler de yaşayabiliriz. Empati yapmak bu kadar zor olmamalı ve biraz olsun duyarlı olabilmek. Çok güzel bir yazı olmuş gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç bir kötü şeyi biz yaşamayacakmışız gibi davranıyoruz ama başımıza gelen en ufak kötülükte yakınımızda olmayanları suçluyoruz. Oysa bunu biz yapıyoruz maalesef! Teşekkür ederim değerli yorumunuz için 🙏🏼

      Sil
  5. Selam uzun zamandır yoktum yeni bir blogla geri döndüm sizi takipteyim. Rica etsem sizde bloguma bi göz atıp takip eder misiniz ? :)

    YanıtlaSil