Yanarken Boğulmak

By Mavinindenizi - Ağustos 15, 2021


 Daha neler gelecek başımıza diye sorgulamaya korkmuyor muyuz artık ?

Daha ne olabilir diye sordurmuyorum etrafımdaki insanlara. Başlatmıyorum öyle bir cümleye, kuruldukça haddimizi bildirir gibi olaylar oluyor çünkü. Daha neler mi olur, al sana! Deme şekli değil de ne bu yaşananlar? 

Yorulduk, yıprandık, yandık, yanarken boğulduk…

Bir yanda alevler yaktı canımızı bir yanda sular aldı. Hala kötü olaylar zincirini kıramadık. Gördüklerimiz ve duyduklarımız dışında bilemediklerimizin de var olması içimizi daraltmaya yetiyor maalesef . Daha kadın cinayetleri demedim ama okurken aklınıza geldiğine çok eminim. Hatta ‘ya şiddet olayları?’ Dediğinizi duydum resmen! Evet evet daha yıllardır engel olamadığımız cinayetler… Peki hayvanlara verilen zararlar… Hiç bir olay hafifle alınabilecek gibi de değil. Desek ki bunu sonra düşünelim; sonrası yok!

Can’a kıyılıyor ötesi, ilerisi olabilir mi ? Yanarken boğulmak değil de ne ? Seller basıyor bir yanımızı, sular altından zorla çıkarılan hayvanlar, mucize bir bebek ve kafamıza taktığımız olay değeri olmayan günlük telaşlar! Ah can, canımız yanmadıkça paylaşamıyoruz bazı acıları. Maalesef ki maalesef.

Yazıyorum çünkü içimde büyüdükçe büyüyor bunlar. Elimizden bir şey gelmeden haber okumak ne zor! 

Güzel günlere uyanabilmeyi diliyorum hepimiz için! Ne kadar mümkün bilmiyorum ama diliyorum. Hepimizi iyilik kurtaracak ama bir, iki kişi ile değil, hep beraber sahip olacağımız iyilikler kurtaracak bizleri. Birbirimize yardım eli uzattığımızda çıkacağız aydınlığa. Yaşanan her kötü olay daha çok bir olabilmemiz için! 


  • Share:

You Might Also Like

9 yorum

  1. Felaketlerden ders almalı. Hem birlik olmak gerek hem önlem almak. Dahası tüm bunlar yarına sağ çıkmama ihtimalimiz olduğunu hatırlatmalı bize.

    YanıtlaSil
  2. vallahi nasıl bir ülke olduk böyle, kazara hayatta kalıyoruz.

    YanıtlaSil
  3. Son zamanlarda her şey o kadar üst üste geldi ki, artık ne diyeceğimizi şaşırır olduk. Hayat geçiyor ama derin izler bırakıyor ve bizlere bir mesaj vermek istiyor. Bizler de bu mesajı almalıyız. ''hep beraber sahip olacağımız iyilikler kurtaracak bizleri. Birbirimize yardım eli uzattığımızda çıkacağız aydınlığa. Yaşanan her kötü olay daha çok bir olabilmemiz için!'' Ne güzel yazmışsınız son satırlarda:) Hepimiz iyilik içinde ve beraber olursak her şey çok daha güzel olacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumaya ayırdığın zaman ve bu güzel yorumun için çok teşekkür ederimmm :)

      Sil
  4. Bizim ülkemize özel kötülükler çok ama dünyanın her tarafında olağan dışı, alışmadığımız şeyler oluyor her gün.. Gün geçmiyor ki yeni bir felaket haberi almayalım.. Küçük çevreden başlayan birlik, beraberlik eminim ki büyüyecek ve güzellikler getirecektir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellikler gelmesi konusunda inşallah biz haklı çıkarız... Yorum için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Çünkü kötü olmak daha kolay geliyor. Kolay'a kaçmak...

    YanıtlaSil