Nişanlı Kız Yemeği

By Mavinindenizi - Ağustos 02, 2016

İnsan özel sektörde çalışıp haftada bir gün evde olunca evden çıkmak istemiyor değil mi? Ya da ben istemiyorum. Gezmeye falan isterim o ayrı ama şöyle çıkıp da fatura odemeyi hatta alışveriş yapmayı bile istemem.
Zaten her gün dışardayım işe giderken bisuru bisuru şey hallediyorum, bir de izin günü işi çıkmasın :)
Mesela bugün izinliyim ama bugün ayrı. Kuzenime 'nişanlı kız yemeği' vercez :)
Ne olduğunu inanın ben de bilmiyorum :) Annem istedi, öyle olurmuş. Nişanlı kızı akrabaları, komşuları yemeğe alırmış. Bize hava hoş, buluşmaya bahane arıyoruz zaten :)
Ama nişanlı kız yemeği nedir ? Yesin de evlensin, sonra orda bu kıza hiç mi yemek vermediniz demesinler mi :) yok yaaa o değildir herhalde :) Bana da abartmaya malzeme vermeyin, şimdi iki gün buna gulerim ben :) Neyse bence güzel bir şey.
O zaman hazırlanmak lazi

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum