El Yapımı Nİşan Hediyesi

By Mavinindenizi - Ağustos 08, 2016

Veee karar verdim sonunda :)
Evde yapılacak küçük nişan için hediyelik araştırırken baktım adet fiyatları çok pahalı ve toplu alımlarda indirim yok.
Bende malzeme fiyatlarını araştırdım. En iyisi el emeği, göz nuru diye düşünüyorum.
Tabi eğer fırsat bulup yapabilirsem, kararım değişmezse... Model de kararlı gibiyim :) Niyetim, orijinal olsun, bizim olsun! Klasik şeyler istemiyorum ama kısmet :) Sonuçta evet kimse artık böyle şeylere değer vermiyor ama biz kendimizi önemseyelim, görenler bizim zevkimiz olduğunu anlasın istiyorum.
Önemli olan da bu değil mi ? Sizin en özel günlerinizden birinde yapılan her şey sizi yansıtmamalı mı ?
Misafirleriniz sizin zevkinizi görse daha şık olmaz mı?
Bence olur :)
Bence olmuş olsun diye değil de güzel olsun diye emek verilmeli :)
Deyip deyip de ugraşmıyormuşum :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum