İzledim: Kulüp 2. Sezon

By Mavinindenizi - Eylül 29, 2023

 Nerden başlasam, nasıl başlasam, nasıl bir giriş uygun olur seçemedim. Başlayamamayı tercih ettim. Bu da bir seçenek. Çünkü bazı şeyleri anlatamazsınız. 

Dilim döndüğünce, kelime bilgim yettiğince çabalarım diye düşündüm. İzleyenler ne demek istediğimi anlamıştır büyük ihtimalle. Öyle bir dizi ki bu, her izleyici farklı açıdan değerlendirebilir. Aşırı göreceli. Mesela Mathilda; doğru adımlar mı atıyor ? Kızı; yaşadıkları neticesinde tepki olarak uyguladığı hareketler onaylanır mı ? Yakın arkadaş nedir, ne değildir ? Herkese, İsmet'e bile, bir eleştiri yapılır ama Rana'ya?! Rana'yı sevmekten başka bir şey yapamazsınız. 

Bazı cümleler insanı kalbinden vuruyor. Babasının kızına insanın kalbini kilitli tutması için kalbinin anahtarının kendisinde olduğunu söylemesi nasıl naifliktir ? Yalan söylememeyi öğretmesi, verimli vakit geçiriyor olmaları ve en güzellerinden biri de konuşmaları esnasında verdiği cevaplarının her birinde bir yetişkin ile konuşuyor gibi konuşması çok hoşuma gitti. Diyeceksiniz ki karakter analizi mi yapacaksın ? Evet.

Karakterleri sevmeyince diziyi izleyemiyoruz, ister kabul edin ister etmeyin. Dizinin birinci sezonu çok heyecanlı bir yerde bitmişti; Rana'nın geldiği günde. İkinci sezona Rana'yı birazcık büyüterek zaman atlaması ile başlamışlar, güzel de olmuş. Kulüp'te her şey yolunda, düzen kurulmuş, İsmet ailesinden uzakta kendisini alkole vermiş, Rana babasını merak ettiği için büyümek istiyor ve Rasel psikolojisinin bozuk olduğunun bile farkında olmadan İsmet'e cevap alamadığı mektuplar gönderiyor.

Her karakter bir hikaye, her hikaye bir yaşam. 

Keriman; solist olmak için deliriyor, her şeyi yapmaya hazır -ki sonlara doğru öğreniyoruz bunun için nedenleri olduğunu. Kendisini Kulüp ailesinden hissetmiyor, içinde sürekli bir kıskançlık duygusuyla yaşıyor, yaşamak denirse buna. Çünkü insan sırf kendi egoları uğruna başka hayatlarla bu kadar kolay oynayamamalı.

Fikret; sen ne adamsın yahu! Babasından şiddet gördükçe planlar yapıp etrafa saldıran, Keriman takıntılı kötü görünümlü Fikret. Masada yeri var mı kimse emin değil.

Matilda için ne denir. Güçlü kadın eşittir Matilda. Üzdün, iliklerimize kadar üzdün. 

Çelebi; öyle güzel üzüldün ki içimizde hissettik, içimizi parçaladın. O güzel kalbini bize hissettirdiğin için teşekkürler.

Ah Selim! Sahnedeki ışık Selim, böyle de ölünmez..

İsmet; hiç bir şeyi bilmem, çok kızdım bu sezon ama tek bildiğim çok güzel babasın!

Sanırım üçüncü sezon gelecek, masa düzeni değişecek. Gelsin de zaten, yarım kalan çok hikaye var. Ben ikinci sezonu keyifle izledim üç günde. Hızlı izlediğim için de kendime kızdım hatta. Benden söylemesi :)

Ah Rana... Ne güzel anlattın hissetiklerini..

Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Şimdi baktım diziye, internette yayınlanıyormuş. İnanın, hiç bilgim yok bu dizi hakkında. Yine de keyifle okudum yazınızı. Dizinin 3. sezonunda size iyi seyirler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun emek verip bakmanız çok ince, teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Şu dizinin hiçbir yorumu beni izlemeye yaklaştıramamıştı bu yazıya kadar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar mutlu oldum ki izlerseniz merak ederim beğenip beğenmediğinizi :)

      Sil
  3. hımms, kulübü izlemedim daha, yabancı dizi izlemekten yerlilere sıra gelmiyor :) bunu da alayım sıraya piku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada izlediğim nadir türk dizilerinden kendileri :)

      Sil