İzledim: Pera Palas'ta Gece Yarısı

By Mavinindenizi - Mart 15, 2022

 Evet haydi kavgaya J Ne kadar eleştirildi bu dizi yahu. Dizi asıl amacından çıktı çıkacak, neden? Öncelikle ben diziyi iki günde bitirdim, bayılarak da izledim. Buraya gelmeden önce şunları belirtmek isterim ki Hazal Kaya’nın oyunculuğunu beğeniyorum.

Hayata karşı güçlü duruşunu da seviyorum.

 Evet efendim, diziyi zaten merakla bekleyenlerden biri olarak çok çabuk izleyip bitirdim tadı damağımda kaldı. Eleştiri yapıcı olduğu sürece sorun yok ama kendi açımdan eleştirimde yok. Neticede güzel ve değişik bir konu, güçlü bir kadroyla çekilip sunulmuş. Kafamızı dağıttı mı? Evet. Konu klasik mi? Hayır. Çekim kalitesi iyi mi? Evet. Daha ne istiyorum. Verilen tepkiler eleştirildi. Eleştirilir, çünkü hali hazırda eleştirmek için bekleyen bir kesim var bence. Olmadığı ispat edilene kadar olduğuna inanacağım.

 Ben böyle bir konu beklemediğim için şaşırdım, yer yer kafam karıştı. Çözdüm sandım çözemedim. Her bölüm bir sonrakini öyle bir merak ettirdi ki mecbur devam ettim. Diziden beklentim de tam olarak bu yönde olduğu için çok keyif aldım. Hazal Kaya? Gayet sempatik, doğal oyunculuk sergilemiş, bence. İzleyici olarak yapmacık ve aşırı bir enerji almadım. Kaldı ki eleştirirken şöyle düşünüyorum herkesin iş yapış şekli illaki farklı olacak, O bize senaryoda hissettiklerini böyle aktarıyor. Ki tek kişilik bir kadro değildi, diğer oyuncular? Çok uyumlu bir ekip olmamışlar mı?!

Hayır bir de o döneme gittiğini hayal edebilen var mı da bu kadar sert eleştiriyoruz? İzlerken tüyleri diken diken olmayan olmamıştır herhalde değil mi?

Ben beğendim, devamını da bekliyorum.

 Kısaca konuyu anlatamıyorum kesin spoiler veririm korkusundan dolayı ama hala izlemeyen varsa bir şans versin derim. Günümüzden geçmişe dönen ve geçmişte ufacık bir şeyin bile değişmesinin ne demek olduğunu anlatan tatlı bir dizi. Kelebek etkisi…

 

Sağlıkla…

Fal bakabilen var mı ? Ayrıca gri havaları sevmiyorum!

                                                                Güzel bambu'm :)

  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Diziyi de Hazal Kaya nın oyunculuğunu da beğenenler grubundanım ben...Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Birkaç güne kadar ben de başlamayı düşünüyordum. Yazdıklarınıza göre beğeneceğimden emin oldum. Teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. sevdiğim oyuncular var, izliycem pekiii :)

    YanıtlaSil
  4. ben hala izlemedim ama kesitlerden fena değil gibi duruyor :)

    YanıtlaSil
  5. Hazal Kaya'nın hem oyunculuğunu hem de hayata karşı güçlü duruşunu çok seviyorum. Belki de duruşunu sevdiğim için oyunculuğu hoşuma gidiyordur.
    Henüz dizinin yarısındayım spoiler yemediğime sevindim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne düşünceliyim :)
      Evet belkide güçlü durduğu ve şeffaf olduğu için seviyoruzdur, katılıyorum.

      Sil
  6. Yazdıklarına katılıyorum kesinlikle:))) Eleştiriye gelince o kadar sert bir giriş yapıyorlar ki, iyi olan bir şeyi söylemek istemiyorlar. Hazal Kaya'nın oyunculuğunu, hayata karşı duruşunu ben de seviyorum:))) Ben henüz izlemedim ama izleyeceklerim arasında:)))) Bazı kişiler sırf beğenmemek için kendini özellikle zorluyor gibi geliyor.
    Ben de Kulüp dizisini izliyorum 2 gündür, son 3 bölüm kaldı:))))
    Bu arada fal bakmayı bilmiyorum, bilmek isterdim:))))
    Çok tatlı yazmışsın, okurken keyifle okudum:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzledin mi çok merak ediyorum. Kulüp de ağladın itiraf et, ben ağladım da :)
      Bizler olumlu yanları söylemektense kötü yanları söyleyip eleştirmeyi daha çok seviyoruz galiba.. Güzele güzel demek daha cesurca geliyor bana.

      Sil
    2. Henüz izlemedim:)) Kulüp dizisini izleyip ağlamamak mümkün değil, etkiledi son birkaç bölüm:)))

      Sil