Okudum: Ferrari’sini Satan Bilgeden Liderlik ve Bilgeliği

By Mavinindenizi - Ekim 29, 2021


 Robin Sharma! 

Biliyorsunuz bir önceki kitabının ne kadar tatlı olduğunu düşündüğümü sizlerle paylaşmıştım. Tahmin edersiniz ki bu kitabı da övmeye geldim! 

Robin Bey bu ne güzel anlatım tarzı, kitap konuşuyor siz dinliyorsunuz. Yöneticilik yapan, yönetici ruhlu herkese özellikle öneriyorum. Kitap okumayı seven her yaş grubun okuyup anlayacağı tarzda, el kitabı niteliğinde akıcı, anlaşılır, yönlendirici tarzda bir kitap kendisi. 

Aklınızdaki çoğu soruya cevap vermiş kendisi. Nasıl motivasyon sağlanır, insan nasıl yönlendirilir, işler neden kötüye gidiyordur ? Siz düşünüyorsunuz o aklınızı okuyor bir nevi. Kolaylıkla sıkılmadan okur bitirirsiniz. Bir önceki kitabının anlatım tarzı ile aynı tarzı, yazım şekli. Konusu da açıkçası özelleştirilmiş ama benziyor. Yönlendirmeler aynı yoldan geçiyor. 

Biz hayata aynı apartmanın farklı pencerelerinden bakan insanlar olarak  aynı manzarada buluşuyoruz bu kitapta. Okumanızı tabiki önermeye geldim kaçıyorum. İyi okumalar dilerim şimdiden. 

Sağlıkla…

  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Kitap güzel gibi, okumak gerekir. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  2. Güzel bir kitap. Okuyacaklarım arasında. 👍🏻

    YanıtlaSil
  3. Bu kitap benim yarım bıraktığım üç beş kitaptan birisidir. Gerçi çok erken bir yaşta denemiştim okumayı, belki de zamanı değildi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa ama erken yaş için çok derin gelmeyebilir, belki ben de önceden okusam yarım bırakırdım. bence bir şansı hak eder :)

      Sil
  4. Pek benim tarzım değil gibi ama güzel tanıtımın için çok teşekkürler. Bu tarz sevenlerin ilgisini çekeceğinden eminim:)

    www.kayipfisilti.com

    YanıtlaSil
  5. o tatlı röportajdan sonra buraya geldim. :)
    okunması gereken bir kitap, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa çok teşekkür ederim ne kadar incesiniz :) ben teşekkür ederim okuduğunuz için..

      Sil
  6. Şans vermişsinizdir umarım :)

    YanıtlaSil
  7. okudum çok keyifliydi kitap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap zevklerimizin benziyor olması beni çok mutlu ediyor Deep :)

      Sil