İzledim: Aşk 101-2

By Mavinindenizi - Ekim 22, 2021

 Başlığı göenlerin bu dizi mi kaldı yaaa dediğini duyar gibiyim. Çok ayıp!

İzleyeli oldu biraz ama yeni yazabiliyorum, olamaz mı ? Şuan meşhuuur  Squid Game izliyorum, hakkımı yemeyin. Evet Aşk 101'e gelelim bir zahmet. Ben seviyorum bu diziyi ya :) Normalde film tarzıma çok uymamasına rağmen sırf kafamı dağıttığı için sanırım birinci sezonunu olduğu gibi ikinci sezonunu da gayet keyifle izledim. Bence devam edebilir, ben izlerim.

Muhtemelen çoğunuz izlediniz, bir kısmınız da 'Türk dizisi ya ne bekliyorsunuz ?' diye geriye atmıştır. Ben Türk yapımlara öncelik verenlerdenim açıkçası! Çünkü neden olmasın ? Gayet kafa dağıtıcı bence. Süresi makul -kaldı ki TV dizilerine göre baya makul-, konusu anlaşılabilir, işleyişi gayet seri, oyuncuları da çok başarılı. 




Kime göre başarılı ? Ülkemiz ıyuncularına göre gayet güzel, başarılı oyuncu kadrosu var kimse aksini iddia etmesin. Konu desen evet herkese asla hitap etmiyor olabilir ama şu günlük stresimizi bizden uzaklaştıran bir konu olduğunu da lütfen reddetmeyin. Ben diziyi başarılı buluyorum. Kafa dağıtmak isteyen varsa buyursun keyifle izlesin diyorum. Liseli tayfa, dışardan serseri içerden gayet iyi niyetli grup, düzensiz buldukları düzene baş kaldırı, baştaki ayrımcı çıkarcı müdür, mantıklı 2 öğretmen, arkadaşlık, paylaşım, aşk, masumiyet, serserilik. Bence gayet tatlı! 

Bu sırada aşırı psikolojik bir kitap okudum ama onu yazmayı düşünmüyorum ayrı bir başlıkta. Neden ? O kadar zor okudum ki, öneremeyeceğim. Ama kötü yorum yapmaya alışkın değilim. Ha kitap kötü de değil, zor :) takıntılatla ilgili. Takıntı kelimesi bizim kullandığımız anlamın ötesinde bir anlam taşıyor kitabın anlattığına göre. Ben kendi 'takıntı' dediklerimin çok da takıntı olmadığını anladım. Ama nasıl bırakacağımı çözemedim. Çünkü kitabın takıntı olarak gördükleri başka ve çözümleri de başka normal olarak. E ben bu alarmı sürekli kontrol etme işini nasıl aşacağım ? Alarm kontrol etmekten uyuyamıyorum desem yeridir :)

Elimde iki kitap var bitsin onlar çok tatlı. Başta dediğim gibi Squid Game izliyorum ve çoğunluğun aksine hiç de tatlı şeyler yazdırmayacak bana :)

Ha birde bu soğumaya başlayan hava hasta ediyor, dikkatli olun.


Sağlıkla...

  • Share:

You Might Also Like

20 yorum

  1. Bu diziye bakmayacağım, fragmanı bile hiç ilgimi çekmedi. :)
    Squid Game' in yeni bitirdim. Orijinal yanları var ama eleştirilecek yanı da var. Daha önce benzer konular işlendi ama bunun farklı sunulması ilgiyi çekti bence. Yoksa beni rahatsız eden yanlar vardı. Kanlı sahneleri kastetmiyorum, bir savaş filminde daha çok kan görüyoruzdur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyordum sevmeyenler olduğunu Aşk 101'i olsun tercih meselesi :)
      Squid Game, kanlı sahneler neyse de dediğiniz gibi rahatsız edici sahneler gerçekten var. Çoğu yerde 'neden?' dedirtiyor gerçekten.

      Sil
  2. Ben Bu Aşk 101'e başladım ama ısınamadım ya, yarım kaldı. :) Benden o yaşlar geçti gitti diye midir nedir acep?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benden de geçti aslında ama o yaşlarda olmayı istediğim için mi sevdim dersiniz :) mantık aramamak lazım mantık arayınca soğuyor insan ama olduğu gibi kabullenince gidiyor :)

      Sil
  3. Bir ara çok ses getirmişti bu film ama izlemedim hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani bir şey kattığını söyleyemem ama çok da kötü değil bence :)

      Sil
  4. Thank you so much for sharing

    YanıtlaSil
  5. aaa ben de squid game den sonra aşk 101 izledim, sonra da maid, maid çok iyi kaçırma :) aşk 101 izlemek keyifliydi, müzikler de, ama konuyu çok anladım diyemem :) ama maraşlı da ki mahuru :) aline boz u keyifle izledim tabiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mahur candır :) maid’i bugün iş yerinde de söylediler yaaaa onu da merak ediyorum squid game de bir bölümüm kaldı bitsin ona başlayacağım ben de merak ettim sen de böyle deyince şimdiii :) bide ben aşk 101 i çok anlamaya çalışmadım tamamen boşlukta izledim:)

      Sil
  6. Güzel bir tanıtım, tebrikler.

    YanıtlaSil
  7. Ben bu diziye bayılıyorum. İlk sezonunu da çok sevmiştim, hatta bu kadar ara verilmesine çok kızmıştım:) 2. sezonu da aynı zevkle izledim. Lise yıllarıma gittim, benim okuduğum yıllar, belki o yüzden yakın geldi bana:) Kesinlikle oyunculuklar çok iyi, duyguyu seyirciye geçirebiliyorlar. Müziklere bayıldım. Pınar Deniz ve Kaan Urgancıoğlu uyumunu ise hiç söylemiyorum artık:) harika ikili olmuşlar. Sadece Tuba Ünsal'ı çok sevemedim. Onun dışında diziye söyleyeceğim hiçbir laf yok, kafa dağıtmak için birebir. Eğlenceli. Ayrıca gençlik dizisi dışında herkesin dikkat etmesi gereken çok şey var, dizide fazlasıyla altı çiziliyor. Ailelerin çocukları üstündeki baskıları, davranışları, ilgisizlikleri, sınav stresinin bütün hayatını nasıl etkilediğini vurguluyor. Eğitim sistemine de eleştirel bir bakış var. Emeğine sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pınarr deniz ve Kaan urgancıoğlu uyumundan bahsedecekken silmiştim :) Tuba Ünsal bana da garip geldi, yorumunuzu okurken hissettiklerimle tamamen aynı olduğunu farkettim ne güzel :) bu tatlı yorum ve güzel bakış açısı için teşekkür ederimm iyi geldi :) ayrıca bende verilen araya çok kızmıştım :)

      Sil
  8. Çok gördüm ama bu tarz dizilerden farkı nedir :) Şu sıralarda misal Atv'de "Kardeşlerim" var, benzeri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşlerim dizisini izlemiyorum ama muhtemelen farkı yoktur :) Sadece süre itibari ile daha izlenebilir ve kafa dağıtıcı olduğunu düşünüyorum :)

      Sil