Okudum: İnsan Olmak

By Mavinindenizi - Nisan 03, 2021



 Yazar: Engin Geçtan

Öncelikle kitabı çok övdüler! Övmeyin işte, beklentim çok yüksek başladım okumaya. Heyecanla bekledim, sabırsızlandım ve beklediğim kadar olmadı. Övülen kitapları okumak, övülen filmleri izlemek işte bu yüzden tehlikeli. 

 Neyse kitaba gelelim, haddim değil olumsuz yorum yapmak sadece bakış açımı belirtmek istiyorum. Çok faydalı bir kitap net! Bölüm bölüm başlık başlık ve detaylı ele alınmış fakat psikolojik bir kitap olduğu için sindire sindire ve sakin bir kafa ile okumak lazım. Toplu taşımada okunmuyor, kesin bilgi :) 

Kaygı nedir insan neden kaygılanır ? Ölüm ile yaşam nedir insan neden etkilenir ? Gibi konu konu detaylıca anlatılmış. Altı çizilerek okunası cümleler var. Akıcı da bir dile sahip. Fakat bana biraz ağır geldi sanırım. 

Kendisine öz eleştiri yapan arkadaşlarıma öneriyorum, mutlaka sakin olduğunuz anlarda okumaya çalışın derim :)

Psikolojik kitap sevdiğimi biliyorsunuz, şuan başladığım da bu tarz bir kitap ama bana biraz daha hikayeleştirilmiş olanları iyi geliyor sanırım çünkü dinlenmek için okuyorum. Kesinlikle okumayın demem okuyun ama bunları bilerek kendinizi ayarlayın. 

Sağlıkla...  


  • Share:

You Might Also Like

22 yorum

  1. Okuyalım mı? Okumayalım mı?:-)) Sizi belli ki çok arada bırakan bir kitap olmuş ve pek memnun kalmamış gibisiniz:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumayın desem kitabın hakkını yerim, okuyun desem bana hitap etmediği için dürüst olmuş olmam :) bence psikoloji sevenlere hitap eder diye düşünüyorum :)
      Arada kaldığımı belli etmesem ayıp olurdu :)

      Sil
  2. Bence ben bir kaç güne unutacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Kitabı okumadım. Siz çok sevmemişsiniz, daha doğrusu beklentiniz yüksek olduğu için tam olarak istediğinizi alamamışsınız:) Her zaman söylerim; ne kadar tavsiye etsek, güzel kitap desek de her kitap herkese hitap etmez. Çok normal tabii ki. Bazı kitaplarda ben de yaşıyorum bu sorunu:) Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşırı mı dürüst olmuşum :) teşekkür ederim yorumunuz ve anlayışınız için, beklenti ne kadar yüksekse çıta da o kadar yüksek oluyor sanırım.

      Sil
  4. Bende hikayeleştirilmiş olursa tercih ediyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Esra hanım, o zaman daha hızlı akmıyor mu :)

      Sil
  5. Toplu taşımada okunmuyor, kesin bilgi :) Bu çok iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgiler tecrübe ile sabitlenip paylaşılıyor kesinlikle :)

      Sil
  6. Bu tarz kişisel grlişim kitaplarını okumayı bende sevmem ama kitabın ismi bile beni oku diyor açıkcası

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, okumamak kayıp aslında ama okumaya başlamadan beklentisiz başlamak en güzeli olacaktır bence :)

      Sil
  7. Ben de Hayat kitabını okumuştum geçen sene. Demek tarzı böyleymiş. O da bölüm bölüm konulardan oluşuyordu. Zamanla ilgili yazdıkları hoşuma gitmişti. Belki bunu da okurum o tarz bir şey okumak istersem. :) Türkiye'de böyle deneme şeklinde hem psikoloji hem de felsefe yazıları yazan birine denk gelmediğim için hoşuma gidiyor bu yazar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyhan Budak da öneririm :)
      Aslında değişik ve güzel ama okuma tarzıma uymadı, o kitabı da merak ediyordum ama biraz ara vermem lazım sanırım :)

      Sil
  8. Açıkçası ben de hiç olumsuz bir şey görmedim kitaba dair ama yine de beklentisiz başlamak en temizi, o zaman en azından benden çok beğeneceğiniz kesin :)

    YanıtlaSil
  9. Bu kitap gibi psikoloji kitapları okumayı seviyorum çünkü insan tarafındaki birçok şey hakkında bilgimi artıracak.
    Saygılarımızla.

    YanıtlaSil
  10. Emeğinize sağlık güzel paylaşım olmuş kitabı okumuştum ve psikoloji hakkında çok güzel bilgiler edindim yazılarınızın ve paylaşımlarınız devamını bekliyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim, devam edeceğim :)

      Sil
  11. Biliyor musunuz, benim en sevdiğim kitaplar listesindedir kitap. Hatta ezberlemeyi dahi düşünmüştüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gerçekten mi ? Bana biraz ağır geldi açıkçası.

      Sil