Sağlık Olsun...

By Mavinindenizi - Ocak 09, 2017

Bugün ayrı bir duygusalım. Sebeplerim de var hem de haklı sebepler!

Dün iş yerinde bir teyzeyle tanıştım. Tanıştım da denmez aslında, ayaküstü biraz sohbet ettik ve hayatına dokunmuş oldum. Farkında değil ama o da benim hayatıma dokundu. Baya derininden dokundu hem de...

Sağlık diyorum efendim sağlık, başta sağlıklı olsun ömrümüz... Teyzenin eşi hastaymış, hasta bezi arıyordu; "neyi var eşinizin?" diye sormuş bulundum alacağım cevabı bile bile,,, Söyleyemedi, 'böbrekleri' dedi... 'böbrekleri bitmiş' sonra gözleri doldu... 'Ağlayın' demek istedim ama 'siz güçlü olun' diyebildim... Güçlü olun ki sizden güç alsın...Biraz konuştuk, daha doğrusu o biraz anlattı, ben yutkundum... Farkında değil hissettiklerimin, hatta onu anlamadığımı sanıyor kesin.
'Allahım sağlıklı ömür versin' dedim...

Sağlık önemli arkadaşlar, sağlık... Kıymetini bilmiyoruz zaman akarken, önemsemiyoruz ama en ufak bir grip bile bizi mahvediyor. Fakat hiç birimiz farkında değiliz hayatımızdaki en önemli şeyin bizim sağlığımız olduğunun. Biz iyi olacağız ki çevremizdekiler de iyi olacak, iyi anılar biriktirebileceğiz hep beraber! Arkamıza dönüp baktığımızda gülümseyebileceğimiz anılar için sağlıklı biz lazımız. Biliyoruz ama bilmiyoruz aslında. An'ı yaşarken ufak geliyor gözümüze. Hiç bir şeyi kendimize yakıştırmıyoruz. 'Nasılsa bize bir şey olmaz'çünkü...

Oluyor arkadaşlar. bize bir şey oluyor ve en çok biz üzülüyoruz. Kocaman bir keşke ve yutkunamadıklarımızla kalıyoruz. Sonra sorgulamalara başlıyoruz. Olacak olan elbet oluyor ona kimse engel olamaz ama nedir ?
-Önce tedbir sonra tevekkül!

Sen sağlığına iyi bak, sen kendine dikkat et! Sen an'ı iyi değerlendir, an'ın kıymetini bil, kocaman gülerek geçir günlerini... Sarılacağın anılar gözyaşı dolu olursa her arkana baktığında orada boğulan sen olursun,senden başkası değil!

İnan! senden başkası üzülmez,seni senden başkası anlamaz, anlamıyor da zaten. En ufak konularda bile kendini yalnız hissetmiyor musun sen? Hiç düşünmüyor musun kimsenin seni anlamadığını ?

Ben her gün 'kimse mi anlamaz' diye soruyorum. Kendimi, kendime kızarken bulup, teselli ediyorum. Siz hiç kendinizle konuşmadınız mı ? Hiç kendinizle kalmadınız mı ? Oysa en yakın arkadaşlarımız kendimiz değil miyiz ?

Mesela fotoğraf çekmeye bayılırım! Çünkü o fotoğraflara baktığımda o kareye girmeyi seviyorum. Yeri geliyor o karede ağlıyorum yeri geliyor o karede kahkaha atıyorum. Ve en önemlisi iyi ki diyorum 'iyi ki çekmişim bunu' ,ne kadar önemli bir cümle!

Sağlık olduğu sürece her şey olur. Siz olursunuz siz! Sevdiklerinizin yanında olursunuz...

Allahım sağlıklı ömür versin inşallah...

İstiyorum ki elden bir şey gelsin, Bir şey yapabilelim, yutkunarak hastalığın adını söyleyemeyenler için bir şey yapabilelim. Sadece dua edebiliriz. Dua edelim, Allahım sağlık versin, hasta olanlara şifa versin. Allahım yakınlarına sabır, güç versin...

Kıymet bilelim... Yarın ölecek gibi yaşayamıyoruz evet ama arada da olsa aklımıza getirelim. Sonra belki kalp kırmamaya da çalışırız. Kim bilir ?



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum