'Bu Şehir Arkandan Gelecek'

By Mavinindenizi - Ocak 05, 2017

Ne olcak benim bu dizi serüvenim hiç bilmiyorum. Tam Kiralık Aşk bitsin başka dizi izlemicem demiştim ki atv'yi açtım takıldım. Ha sanmayın her akşam bir dizi izlemiyorum vaktim yok zaten :)  Ama birini de sevince dayanamıyorum her türlü takip edip karakterlere sahip çıkıyorum. Yaşım 24,  yaşıtlarım yabancı dizi izliyor :)  yapı meselesi diyelim. Neyse Kerem Bursin'i tabiki Güneşi Beklerken ile tanıdım ve o zamandan beri sosyal medyasından takipteydim. Ve Kerem varsa güzel olur dedim  zarif Leyla da varmış diye duydum. Bugün de namı diyar mematiyi gördüm. Tonton amcayı gördüm. Takıldım!

Ne güzel başladılar. Ne güzel ses getirdiler. Umarım böyle heyecanla devam eder ama rica ediyorum anne dedikleri tonton amcaya bişey olmasın. O diziye lazım, şahsi fikrim.

Her biri ayrı bir renk olmuş. Hayırlı olsun demek düşer :)

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum