En Tatlı Çiftler En Tatlı İnsanlar...

By Mavinindenizi - Kasım 30, 2016

O kadar çok seviyorum ki eski insanları... Eski derken, kıymetli anlamındaki eski.
Bugün, en çok ihtiyacım olan bir saatte o kadar tatlı bir çiftle tanıştım ki...
İzin günü göz muanesi gelenegimle başladım güne. En sevmediğim zamanlar izin günümde isimin olduğu zamanlar. Tabiki sağlık en önemlisi. İhmale gelmez!
Neyse bir baktım, göz taşı oluşumundan ameliyathane sirasindayim... Ameliyathane sırası ?! Tek başıma?! Tabiki kolay bir işlem ama korkmamak elde değildi... Derken yanlarında oturduğum teyze ve amca o kadar şeker sohbet etti ki en son beni sıradan kaçmaya ikna ettiler ve kaçtım! Guvenmediginiz yerde müdahale ettirmeyin :)
Robotten kahve içtim dedi amca. Robot dediği kahve makinası! Tam yemelik değil mi ?!
-uuu bana da çorba yapsın dedi eşi... Ya siz ne tatlisiniz... Gerçekten o kadar saf o kadar temiz ve maşallah ki o kadar mutlular ki. Gerçek anlamda mutlu!
Maşallah...
Ozenilesi hayat...
Erken gelmişiz dünyaya dediler.
Bence tam zamanında gelmişler oysaki!

  • Share:

You Might Also Like

0 yorum