Hayat Bize Lunapark

By Mavinindenizi - Kasım 27, 2016

En çok sevdiğim yerdir lunapark. Küçüklüğümden beri! (sanmayın ki çok büyüdüm :) )
Ben zaten doğa insanıyım. Beni AVM'lerden uzak tutun mümkünse. Atın parklara, bahçelere...
neyse ne diyordum ? - Lunaparklar...
İçinde korkuyu, heyecanı, adrenalini ve bunların yanında kocaman gülümsemeleri barındıran yer değil mi, sadece bana mı öyle geliyor ?!
Benim küçükken en sevdiğim oyuncak 'elmalı tırtıl' dı. Nasıl bir mutluluktu benim için... hem korkardım hem de çok mutlu olurdum. Nerde tehlike orda ben zaten! korkarak eğlenmek kanımızda var sanırım.
İşte hayat!
Gerçek hayatta da korkarken eğlenebiliyor olsak keşke... Sadece korkusu bizimle oluyor ne yazık ki.
Ama içinde her şeyi barındırmaları ile benzetiyorum zaten. Şarkı da ki gibi 'bazen hüzün, bazen neşe'

Mesela öneri film listemin başlarında yer alan 'Cesaretin Var mı Aşka' filminden anlamlı bir kare.

Çok anlamlı değil mi ?

Hayat bizim yaptığımız planlara, aldığımız kararlara bakmadan devam ediyor, akıp geçiyor. Bazen güldürerek, bazen ağlatarak...

Lunapark gibi. Küçük bir çocuğun gondola bakışıyla, büyüklerin atlı karıncaya bakışı arasındaki fark misali...



  • Share:

You Might Also Like

0 yorum