İzledim: Çok Aşk

By Mavinindenizi - Kasım 03, 2023

 Uzun süre sonra filmle geldim hem de gündemden :) 

Tabiki detaya inmiyorum ama söylemeden edemiceklerim var; film gündemdeyken kafasında soru işaretleri olanlara. Çünkü ben de soru işareti ile gittim açıkçası. Böyle bir yazı olsa fena olmazdı hani. Neyse şahsen çok fazla Türk filmi, dizisi izlemem. Kadrosunu beğendiklerime kıyamayıp bakarım, genelinde de pişman olurum. Ama kaliteli olanlara sözüm yok. Biz genelde birbirine benzeyen konulardan gittiğimiz için insan bir uzak duruyor ister istemez. Hak verirsiniz bana heralde bu konuda. 




Bu filmin adını duyunca da bi soru işareti oluşmadı diyemem. Sinemada izlenmeli mi diye düşündüm ve Hasan Can varsa farklılık vardır diyerek şans verdim. Pişman mıyım hayır! 

Uzun süredir bu kadar gülmemiştim sanırım. Salonda kahkaha attırdı gerçekten. Kendisinin de dediği gibi bizden bir film. İzlerken kendine gülüyorsun zaten, aile yapısına, hayata bakışına, aldığı kararlara, verdiği tepkilere. 

Öyle net öyle olduğu gibi ki; gülmekten başka çare yok. Gülmek istiyorsanız buyrun kaçırmayın. İlginçtir ki hüznü de sindirmiş hikayenin içine, içinizi burkuyor bir yandan da. 

Kendi alanından genelde röportajlarında da anlattığı konuları ele alarak kendi camiasına mesajlar vermiş, insanların ne kadar çıkarcı olduklarına dair. Mesajları öyle konuya sindirmiş ki, gözümüze sokmadan inceden tam kendi duruşuna yakışır şekilde ele almış. Bana hissettirdiği bu oldu en azından. Hepimizin kendi alanında mutlaka tanıştığı kişiler bu hikayede de karşımızda. 

Annesi, öyle güzel Türk annesi ki, istemsizce sizi evinize götürüyor :) Bir de kız babası var ki, bakınca kız babası diyorsunuz. Ayrıca Büşra Pekin çok güzel, aldığı tüm eleştirelere cevap verircesine çok güzel. 

Biz çok akıllı olduğumuz için filmin ankamall galasına gideceğimize başka bir Avm de izledik, çıkışta bir baktım Ankara’da izlemişler seyirci ile. Neden kaçırırsın madem izleyeceksin hem de o gün? O da benim dikkatsizliğim artık; şans. 

Buarada kendisine öyle bir abi seçmiş ki, abisinin verdiği mesaj traji komik bir şekilde güldürdü. Neye güldük bilmiyorum, komik değildi ama komikti. İzleyenler anlarlar beni:) Ah Ayla! Hak mı versek sitem mi etsek çok zor bir karar. Sonuç olarak gülmeyi çok seven biri olarak çok güldüm. Sinemada izlenmeli mi? Evet. Kendinize zaman ayırın ve izleyin. Filmden çıkınca hafiflemiş hissedeceksiniz. 

Sağlıkla… 

  • Share:

You Might Also Like

6 yorum

  1. Büşra Pekin'i hep sempatik buluyorum, film de eğlenceli demek ki. Sinemaya uzun süredir gitmiyorum, ilgimi çok çekecek bir şey olmalı. Yoksa fiyatlar yüzünden her şeye gidilmiyor artık.

    YanıtlaSil
  2. ayy komik yani oley sevindim :)

    YanıtlaSil
  3. Bu filme sinemaya gitmeyi düşünmüyorum ama illa ki bir platforma gelir o sıra izlerim o zaman. :)

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir öneri izlemeyi düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Senin gibi benim de kafamda soru işaretleri vardı. Ama yazından sonra bu işaret kalktı :)

    YanıtlaSil
  6. Sinemaya gitmem ama platforma felan düştüğünde ilk işim izlemek olacak. Merak ettim :)

    YanıtlaSil