Okudum: Bona Dea

By Mavinindenizi - Ekim 06, 2023

 Hep mi şahane diye başlamak isterdim ama o kadar da değil maalesef.

Ara ara okuduğumun dışında tür okumaya çalışıyorum ki


bunalmayım, kafam dağılsın diye; iyi de geliyor aslında ama bu kitap çok da iyi geldi diyemem. 600 sayfanın son 150 sayfası akıcıydı, o noktaya gelene kadar biraz can çekiştirmedi diyemem. 

Ha ama sevilen türlere göre çok göreceli bi yorum olur dediklerim. Çünkü kitap fantastik ve fantastik türü sevenler için favori bile olabilir. Gözümde canlandıramadığım bi dünya beni zorlamış olabilir. Lucas’ı hem aşırı yakışıklı hem vampir olarak nasıl düşünebilirim mesela ? Veya Lssy hem çok güzel hem bona dea ve cadı olarak nasıl düşünülür ? 

İzlemesi keyifli hatta izlerken en keyif aldığım tür; fantastik ama okurken o kadar kolay olmuyor haliyle :) Yine de elimden geldiğince o dünyaya girmek istediğim kadarıyla güzel diyebiliriz. Anlatılan aşk, çok güzel. Masum… Ruh eşi; ne güzel ele alınmış. Öyle derin işlenmiş ki, gördüğünde anlıyor başkasını sevemeyeceğini. Tatlı bir nokta. Aşkı için her şeyi göze alıyor olması hele en fantastik kısmı sanırım :) şaka şaka. Çok romantik. 

Farklı ırkların arasındaki çatışmalar; vampirin cadı ile ruh eşi olması, cadı olduğundan haberi olmayan ve insan hayatı yaşayan güzel kızın vampiri (vampir olduğunu bilmiyor) görür görmez içinde hissettiği kocaman aşk, haberleri olmadan dönen dolaplar. Film gibi. Hele sonu, göreceği bitirilmiş, nasıl isterseniz öyle bitiyor. Bu da kontrolcü beni biraz üzmedi değil ama kendimce güzel yorumladım. 

Okursanız yorumlarınızı merakla bekliyor olacağım. 


Sağlıkla…

  • Share:

You Might Also Like

9 yorum

  1. Fantastik dediniz mi bende akan sular durur. Ama fantastiğin de gerçekten kalitelisini okumak lazım yoksa öbür türlüsü çok yoruyor insanı, size Kuzgunun Gölgesi Serisini öneriyorum. Ancak ilk kitabın satışı yok ekitap okuyorsanız sizinle paylaşabilirim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AAAA ilk defa fantastik kitap önerim oldu :) E kitabı ilk kitap siparişim gecikince denedim fena değildi ve mecbur okucam demekki, çok sevinirim. Lütfeeen :)

      Sil
  2. Fantastik çok severim ama anlatım ve karakterler sağlam olmalı. Çoğunlukla aşk üzüne kurulu, yüzeysel olan fantastiği sevmiyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha çok yeniyim bu türde önerilere açığım o halde :)

      Sil
  3. Ben daha çok epik fantastik türünü sevdiğim için Yüzüklerin Efendisi, Drizzt Efsanesi serisi, Ouroboros Yılanı en sevdiklerim. Şu an Otori Efsanelerini okuyorum başlangıç için güzel gibi bu da. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüzüklerin efendisini okudun mu ? Yani ben filmine bayılıyorum ama o kitap gözümü çok korkutuyor

      Sil
    2. Evet, okudum. Uzun ama en sevdiğim kitap oldu. Yazarın anlatımı büyüleyici bence. :)) Yazarın birkaç kitabını daha aldım hatta.

      Sil
  4. Pek sevmesem de fantastik kitap okumuşluğum vardır, onları da kitapsız kalırsam diye almıştım. Aldıklarımı da pişman olmadan okudum. Hatta seri olduklarından peşlerine bile düştüm gerisini alayım diye. :)
    Anlatım ve paylaşım için teşekkür ediyorum size. Beyninize sağlık olsun.

    YanıtlaSil
  5. okumasak da olur pekuuu :)

    YanıtlaSil