Gördüm: Kartalkaya Kayak Merkezi

By Mavinindenizi - Şubat 04, 2023



 Ben de her şeyi eleştiriyorum demi? Aslında her şeyden mutlu olabilirim ama soğuktan ? 

Kışın ne aktivite yapılır dedik, düşündük ve kayak merkezinde karar kıldık. Buraya kadar her şey çok güzel; eldivenler alındı, bereler ayarlandı, termoslar da tamam. Biz üç kafadar kamp sandalyesi de götürelim dedik; neden? Karda oturup kahve içecekmişiz. Bakın ben sıcak iklim insanıyım, karda ne kadar dayanılır fikrim yok, haliyle kabul ettim. 

Ayarladığımız tur sabah bir saat geç geldi mi? Evet. Geç geleceğini gelmesi gereken saatte haber verince bu hava şartlarında insan ister istemez sinirleniyor. Hele beklediğiniz durak çevresinde bi yer yoksa ve saat sabah 07:00 ise! 

Yapacak bir şey yok; biraz ilerde çorbacı bulup çorbacıya geçtim, nasıl bi hal içerisindeysem adam çorba sormaya gelmedi; çağırdığımda da bekliyorsunuz diye sormadım dedi. Haklı! :) Bizim otobüs bir saat gecikmeli de olsa geldi minyatür otobüs. Sıkışık. E tamam bu şartlarda bu kadar dedik onu da aldık kabul ettik. Başımızda bir rehber(!) hiç bir soruya net cevabı yok. Arkadaşım yenisindir, o tarafa ilk defa gidiyorsundur tamam ama bir araştırma yapmalı mıydın acaba ? Her soruyu ‘hiç bir bilgim yok’ diye yanıtladıktan sonra otobüste bekleyerek görevini yapman rehberlik mi oluyor kimse anlam veremedi. 

Yola devam ettik,  kayak yapacak olanlar kayaklarını kiraladı. Kartalkaya kayak merkezine geldik ve 5 saat serbest zaman! Sorun şu ki; nereye gideceğiz :) Kızak bulma telaşı, malum kayak bilmiyoruz :) 

Yokuştan inmek suretiyle bir mekana ısınmak için girdik. Menüler el yakıyor. Güncel haliyle bir burger 350 TL efendim. Türk kahvesi 75 TL. Devamını hayal gücünüze bırakmak isterim. Neyse ki bizi hiç umursamadıları için bedavadan ısındık, çok da teşekkür ettik. 

Aşağı taraflarda kızak bulduk, çocuklar gibi şendik. Ama aşırı soğuk. Aaa bu arada sandalyelerimizde kahvemizi içtik, o kadar taşıdıktan sonra mecburduk buna. 

Otobüse dönmek için çıktığımız o yokuş bizi perişan etti açıkçası. Kayak yapmayı sevene zor değildir eminim bu şartlar ama bilmeyen için birde soğukla aranız iyi değilse, bahar aylarında doğa gezisi mis olur :)

Birde dönüşte kayak kiralanan yere uğrayıp sucuk ekmek yenildi. Kiralama yapanlara ücretsiz, tur misafirlerine 30 tl. Çeyrek ekmek içine 3 adet sucuk. Ekmeğe sucuk gösteriyorlar.  

Biz arkadaşlarımla bahar aylarına aldık artık planları:) 

Kızak kiralama saatlik 100 TL

Güzel miydi ? Evet gördük, gezdik değişiklik oldu ama çok üşüdük, daha çok eğlenebilirdik. 

Tur ile bir yere gidecekseniz firmayı iyi araştırın, biz firmadan memnun kalmadık. 

Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum, birkaç görsel ile kapanış yaşıyorum. 


Sağlıkla…

  • Share:

You Might Also Like

8 yorum

  1. Ben de sevmem soğuğu. Burger ile kahvenin fiyatını görünce yok artık dedim. O ne öyle...Ekmeğe sucuk gösteriyorlar cümlesine de az gülmedim. :)
    En azından denemiş oldunuz. Aklınızda kalmamış oldu.
    Güzel tatilleriniz olsun. :)

    YanıtlaSil
  2. Fiyatlar yüzünden bırak gezmeyi memlekete gidesim yok. İnsan bir şekilde tatile gitse de sadece yeme içme masrafı bile el yakıyor artık.
    Turların da kimi iyi kimi kötü çıkıyor, soğukta iyice zor olmuştur.

    YanıtlaSil
  3. Aksaklıklar olmasaydı muhtemelen daha bir sevecektiniz gezimizi, sağlık olsun ve daha hoş, memnun kalacağınız gezileriniz olsun :) parmak uçları ve burun ucu donmaya başlayınca insan bi soğuğa karşı sevgisini gözden geçiriyor elbet ama kar çok güzel değil mi yaaa , resim bile kalp atıyor :) hasretle kar bekliyorum bir İstanbullu olarak, İzmir bile gördü yahu karı, bize daha nasip olmadı :( AFAD saldı mesajları ama yarın uçacakmışız diye, peşinden gelse kar ne güzel olur :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy eziyetli ya bir sene bizde denemiştik ama bi iki saatçik olsa yetiyor. :D

    YanıtlaSil
  5. ben çok severim kış tatillerini. Her yer bembeyaz içim açılır benimde aksine yazın yaptığım tatilden pek hoşlanmam kalabalık ve denizde içiçelik beni aşırı daraltır. Turlarda bazen sıkıntı çıkabiliyor maalesef ama her şeyin tadına varmak gibisi yokkk sefanız olsuun :))

    YanıtlaSil
  6. Soğuk sevmemeni çok iyi anlıyorum, ben de sevmem hiç. Tabii sevmem diyorum ama Ankara'da yaşıyorum o da ayrı konu. Yaz mevsimini çok severim, her yer sıcak, üşümüyorum ne güzel:)))
    Fiyatlara artık diyecek laf yok zaten, abarttılar iyice. Keşke daha güzel geçseydi senin için:)
    Bahar aylarında yeni seyahatler güzel olur dediğin gibi:)))

    YanıtlaSil
  7. hımm görmedim aklımd olsun pekii :)

    YanıtlaSil
  8. Yine de hatırlanacak bir anı olarak kalmış :)

    YanıtlaSil