Bahçe Kapılarınız Açık mı?

By Mavinindenizi - Eylül 30, 2022

Yoktum, okumaya izlemeye devam ederken sadece buralarda yoktum. Oturup özenle yazmaya vakit bulamayınca ara açıldı, ama çok seviyorum burayı. Özel alanım bu alan benim, o yüzden ne zaman kaçmak istesem burada buluyorum kendimi. 


Zaman zaman siz de yalnız hissediyor musunuz? Bu konuda yalnız değilimdir herhalde? Bazen her şeyden bunalıyorum, kendimi dinlediğimde kendime hak veriyorum. Yine öyle bu aralar; yine haklıyım canım kendim :) Arkadaşlıktan ne bekliyorsunuz ? Buara bu konuda kendimi sorguluyorum, ben mi abartıyorum bu mertebeyi diye, ne dersiniz?

Önceden, çocukken diyebileceğim bir öncelikten bahsediyorum, gözüm kapalı severdim çevremdekileri, ama sonradan evrildi bu kavram bende. İhtiyacım olan bir dönem kafamı kaldırdığımda yoklardı çünkü ‘arkadaşlarım’ sonrasında ise ‘ama bilmiyorduk’ dediler. Mesela bu noktada; insan arkadaşında bir değişiklik olduğunu farketmediğinde farketmediği için haksız olmuyor bilmediği için haklı mı oluyor ? O dönem bunu sorgularken aynen kimse kimsenin hissettiğini anlayamaz deyip devam etmeye karar vermiştim. Fakat yolda farkettim ki, eskisi mertebe gibi değil artık ben de. 

Arkadaş; sen bahçeni sulayamadığında bahçeni sulayandır bence. Bahçen sönmesin diye sana destek olandır. Baktım bahçem sulanmıyor dikenli tel örmüşüm bahçeme, farkında olmadan. Yine arkadaş seviyorum, yine çabalıyorum ama en ufak tökezlendiğinde bahçe kapımı kapatıyorum. Yeni yeni farkettiğim bir durum bu kendimde. Kendimle konuşurken anladım ki bahçe kapımı kolay kapatıyormuşum. Doğrusu yanlışı yok bu konunun, göreceli. 

Kendi beklediğim şeyleri arkadaşlarıma yaptığım için düşünülmediğinde kolay etkileniyorum. Bu aralarda soruyorum kendime, ben mi çok beklenti içerisindeyim acaba ? Arkadaş nedir arkadaştan neler beklenir ? 

Özlemişim burda olmayı. Okuduklarımı da paylaşacağım ama biraz iç dökmek için uğradım bugün :) depresif değilim, değerlendirme yaptım diyelim :)

Sağlıkla… 

  • Share:

You Might Also Like

11 yorum

  1. Arayı çok açma. :) Arkadaşlık konusunda haklısın bence. En sinir olduğum insanların çevre değiştirip, yeni arkadaş edinince öncekini unutmaya başlaması, bir süre sonra selamı sabahı kesmesi. Böyle arkadaşlık olmaz, bu sadece çıkardır. Vaktim yok bahanesini sığınırlar ama sosyal medyaya ha bire gezdiği yerlerin fotoğrafını atar. Çok yakın gördüğüm bir arkadaş vardı başka şehirde işe girince çok değişti. Çünkü artık çevresi değişti, çok meşgul(?). Yıllar sonra tayini çıkıp geldi o zaman konuşmaya başladı tekrar. Düğünüm olacağında gelmedi hanımefendi, bir bakıyorum sonra tatile gitmiş gezmeye.Hiç mesaj atıp kusura bakma gelemedim bile demiyor. Artık kestim arkadaşlığı kimseye de yakın davranmıyorum, geneli böyle insanın. İşi düşerse seni hatırlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne vefakar arkadaşmış (!)
      Aslında arkadaşlık için tanınılan zamandan ziyade paylaşılan an'lar bizi birbirimize bağlıyor sanırım. Ne kadar uzun yıllar da geçse olmayınca olmuyor... Arkadaş konusunda çok hayal kırıklığı yaşadım, çok sorguladım kendimi de, ama en sonunda kararım hala yok :) Bazen haksızlık ediyormuşum hissi bazen haklılık hissi ile kavga ediyor. Tek bildiğim kötü insan çok, yapcak bir şey yok sanırım :)

      Sil
  2. Papatyalara bayıldımmm:))) En sevdiğim iki çiçekten biridir:)))) Nerelerdesin sen? Özlettin kendini yine:))) Bu arada instagramdan bulamadım seni, geçen gün baktım, ya da ben yanlış baktım:)
    Arkadaş konusunda şunu söyleyebilirim; bu konuda fazlasıyla üzülenlerdenim, verdiğim değeri görmediğim için çoğu kişiden uzaklaştım, arkadaşlığımı kestiğim insanlar oldu, durum ve olaya göre değişir. Ben şunu sevmiyorum sadece, yakın arkadaş adı altında çok fazla hayatına karışılması doğru gelmiyor, herkes duracağı yeri bilmeli. Bu benim düşüncem tabii, fazla özgür ruhlu olduğum için sadece ben böyle hissediyor olabilirim:)))
    Gelmene çok sevindim, fazla uzak kalma bizlerden:))) Umarım iyisindir:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geldiiiim :) a aaa ben sayfa adına açtığımı kapattım, özel adresim var seni bulayımmm :)
      Herkes duracağı yeri bilse zaten sorun olmaz aslında, ama her konuda kendimizde çok hak gördüğümüz için bilir bilmez konuşup karışıp kırdığımızı bile fark etmiyoruz ki...

      Sil
  3. hayat işte :) pekiiii :)

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Ya kelimelere çok anlam yükledik ya da insanlara. Farkında olarak ya da olmayarak anlam yüklediğimize sorumluluk yükledik. Kabul edelim ki yaşadığımız çağ sorumluluk istemiyor. Yalnız değilsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorumluluk.. Aslında ne ağır kelime ama asıl anlamını bilir isek...

      Sil
  6. Arkadaşlar hayatımızın önemli parçası.. Ama kendi kendimize yetebildiğimizi, kendimizle keyif almayı başardığımızda onların yeri daha çok belli olacaktır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle, kendimle geçirdiğim vakti bi şeye değişmem. Ben de bu sene anladım bu kıymeti, şükür :)

      Sil