Okudum: Ferrari’sini Satan Bilge

By Mavinindenizi - Eylül 10, 2021


 Yine eskilerden bir kitabı okuyup geldim! Ve yine evet şahane demeye geldim, yazıp gidiyorum :) 

Bazı kitapları okumaya geç kaldığımı okurken fark ediyorum ve bu kitap da onlardan birisi. Okuyanlar gülümsüyor şuan hissediyorum :) Herkesin kendisini eleştiriceği ‘evet ben de böyle yapıyorum’ veya ‘ben bunu neden düşünemedim’ diyeceği bir eser. Eleştirmek haddime değil diye düşündüklerimden!

Akıcı, sade bir anlatıma sahip olup hayatınıza yön vermenizde size yardımcı olacak, yol gösteren bir yardımcı diyebilirim. Ya da ben kendim adına doğru dönemde okudum bu kitabı. Kendimi eleştirdiğim, kendime yol vermeye çalıştığım, kendimi sorguladığım bu aralar bana ilaç gibi geldi. 

Genel anlamda olumlu düşünmenin, zamanı verimli kullanmanın, hayata bakışımızın daha olumlu olmasının hayatımızı olumlu etkileyeceğini anlatmış. Bunu öyle naif anlatmış ki her kelimesine katılıyorum. Önem derecelerimize göre sıralamalarımızın ne kadar önemli olduğunu, küçük hayır’ların evet’lerimizi daha anlamlı kıldığını güzel minik hikayelerle ele almış. 

Elimden bırakamadıklarımdan oldu! Anlaşılır ve akıcı anlatımı sıkmadan, bunaltmadan minik minik örnekler vermesi sanki karşında kibar bir insan anlatıyormuş hissi veriyor.

Okuyun okutturun diyorum :) 

Sağlıkla…

  • Share:

You Might Also Like

13 yorum

  1. Kitabı eskiden çok duyardım ama okuma fırsatım olmadı hiç. Kapağı da ayrı güzelmiş. Tanıtım için teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bir başka kitabını okuyorum, okuyun okuyun çok tatlı geldi bana :)

      Sil
  2. İlk yayınlandığı yıllarda okuduğum bir kitap, kütüphanede filan karşıma çıkarsa tekrar okumak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar şanslısınız okumaya geç kalmışım ben ama yine olsa yine okurumm :)

      Sil
  3. Çok fazla duydum ama henüz okumadım. :)

    YanıtlaSil
  4. Devamlı gördüğüm ama henüz alıp okumadığım kitaplardan biri:)) Bu yorumdan sonra hemen alsam diye düşündüm:)) emeğinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok tatlısınız :) bence okumalısınız iyi geleceğinden eminimmm :)

      Sil
  5. Aaaa çok teşekkür ederim böyle duymak iyi geldi :)

    YanıtlaSil
  6. Zamanında ne popüler olmuştu bu kitap :) Ama ben hala okumadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Popülerken ben de okumadım, popüler şeyleri sevmiyorum :) baktım konuşulması azalmış hemen okudum :) okumalısınız bence

      Sil