Rüyamdaki Aydınlık

By Mavinindenizi - Mart 11, 2021

Rüyamdaki Aydınlık Bendim

 

Işıklar kapalıydı. Kapalı olan ışıklar mıydı gözleri miydi bunu ayıramayacak kadar yoktu. Kendisini hissetmiyor ve sadece ağlamak istiyordu. Ağlama diyen çok ama güldüreni yoktu. Kalktı bir bardak suyunu içti ve neden ağlamadığını düşündü. Çünkü ağlayamıyordu. Gözlerini açtı ama aydınlık olmuş gibi hissetmedi. Aydınlık hissedecek bir şey yoktu.

Kendisine dair hissettiği tek şey içindeki karanlıktı. İşe gitmesi gerekiyordu, hazırlandı.

Gülümsemesi gerekiyordu, gülümsedi. Gülümseyecek ne var diye düşündü içinden.

Evden çıktığında hava daha aydınlanmamış içi gibi karanlıktı. Korkmadı ilk defa, ne olacaktı?

Tüm gün içindeki karanlığı unutmaya çalıştı, etrafındaki insanlara baktı ve gülümsedi. Yüzündeki aydınlık neden içini aydınlatamıyordu ? Çünkü insanın içini aydınlatan şey kalbinin gülümsemesi idi. Kalbi gülmüyordu…

Eve dönerken hem hava hem içi karanlıktı… Bu kadar karanlık ortasında kendisini nereye bırakacağını göremiyordu artık. Açtı müzik listesine baktı, karanlık şarkılar vardı listesinde de…

Neden kalbinin gülmediğini düşündü. Bunu kalbi mi yapıyordu kendisi mi izin vermiyordu. Bunu düşünerek uyuduğunda rüyasında uçurumdan düşerken gördü kendisini. Evet düşmedi, uyandı düşeceği sırada. Geri uyuduğunda sabaha karşıydı saat. Karanlık saatlerin sonlarına doğruydu, bu sefer gördüğü rüyada kalbini gülümsetecek bir şeyler gördü. Kocaman bir çiçeğin dalıydı rüyasında. Dal olmuş bir çiçeğe güzellik katıyordu. İyi ki vardı ve yeşildi yani sağlıklıydı. Yalnız değildi başka dallarda vardı bu yüzden mutlu hissediyordu. Uzun süreden sonra ilk defa kendisini mutlu hissediyordu. Uyurken gülümsedi, yüz kaslarına kadar gülümsedi bunu kalbinde hissetti. Tamam kalbim artık gülecek dediği anda birisi tam da kendi dal olduğu yerden kopardı çiçeği. Her yer karardı yine! Dal olduğu yerden kırılmış ve sayılı saatleri kalmıştı yeşil olmak için. Yine yalnızdı diğer dallardan ayrılmıştı ve ağlayan çiçeği görüyordu.

Kan ter içinde uyandı ve aydınlık için ne yapacağını bulmuştu. Kendi çiçek olacak dallarını koruyacaktı. Kalbini güldürecek içini aydınlatacaktı. Hava yine karanlıktı ama kendisine verdiği umut içini aydınlatmıştı. Bugün işe giderken içten gülüyordu.

Artık kalbi aydınlatacak olanın kendisi olduğuna karar vermişti.


  • Share:

You Might Also Like

22 yorum

  1. ya valla bir korku gerilim gibi hissettim ben yaa :) çok değişik bir rüya imiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl başladı nasıl bitti nasıl yazdım hiç bilmiyorum biliyor musun :)

      Sil
  2. Kaleminize sağlık, ne kadar güzel anlatmışsınız mutluluğun gerçek adresini yada ilk olarak nereden başlayacağını:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  3. Çok güzel ve anlamlı bir yazı olmuş. Gülümsemek en çok da kendimiz için yapmamız gereken bir eylem. Olumsuz düşünce olumsuzluğu çeker.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düşündüğümüz yönde gideriz, evet. Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Finalinin güzel olması içi rahatlattı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutsuz sonları sevmiyorum hele kötü haberlerin gündemde olduğu şu zamanda hikayeler bari mutlu bitsin istiyorum :)

      Sil
  5. Kıymetli zamanınızı ayırıp okuduğunuz için çok teşekkür ederim mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  6. Duygular ne güzel dile getirilmiş. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel anlatmışsın:)) Emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
  8. ''Ağlama diyen çok ama güldüreni yoktu'' bu cümleden çok etkilendim. Çok güzeldi :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle olmuyor mu ama ? Okuyup yorum yaptığınız için ben teşekkür ederim

      Sil
    2. Hep öyle oluyor tabii,biraz kendimden biliyorum :) Ne demek 🌸

      Sil
  9. Yaa nasıl bir yazı olmuş çok güzel olmuş... Rüyaya hayır olsun diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırdır inşallah :) teşekkür ederim 🙏🏼:)

      Sil
  10. Her şey kendimizde bitiyor işte. Ama bunu bilip yine de mutsuz ediyoruz kendimizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutsuzluğa daha yatkınız çünkü, bilmediğimiz şeyden korkuyoruz :)

      Sil
  11. Çok güzel anlatmışsınız, ellerinize sağlık. Bu arada profilin selçuk ünv. ve ankara kısmı benimle aynıymış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim! Gerçekten mi ? Dönemin hangi dönemdi? Of duygulandım :)

      Sil